• Postita kommentaar:Ei ole kommentaare
  • Reading time:2 minutit lugemist

Mul on ausalt ka kahju,et olen nii pealetükkiv,aga ma pidin juba kolmandat korda helistama(päeva jooksul) Galadori esindusse ning pärima oma telefoni kohta.Kui ma esialgselt rääkisin ainult naisterahvaga,siis nüüd,suunati mu kõne edasi. ja saingi natukene targemaks.Esindusse peaks jõudma täna või homme,tellimuse täitmist nad lugesid 11ndast,sest 10ndal andsid nad tellimuse alles sisse.Noh,mida iganes,eksole.
Põhjuks ,miks ma helistasin,oli see,et ma kirjutasin neile ka meilile.Ja nagu näha,vastust ei tulnud,ilmselt ei olekski tulnud,sest ma ei kirjutanud neile esimest korda.Ning meilidele mitte vastamine ajab mul tõsiselt sita keema+ ma võin olla iganeve tüütus,kes ei jäta oma jonni.
Septembrist mäletan seda,kuidas ma üüriraha lõpuks kätte sain,ehk ma pidin iga päev helistama ja meile kirjutama,lõpuks isegi ei vastatud mu kõndedele ning kirjutati mulle facebooki.Ma helistasin seni,kui lõpuks oli raha arvel.Pinda pidin käima reaalselt nädal ja kaks päeva.
Vähemalt Galador oli igati mõistev ning telefoni kõnet ei katkestanud kordagi.Meilidele oleks võinud ikka vastata.

http://www.galador.ee/

Minge ja uurige seda lehte.Tooteid on palju ning mõned telefonid jõuaksid teieni lausa paari päevaga)nagu ka Hendriku telefon,aga lasin sellel esinduses passida).Täna andsin ma nõusoleku,et see toodaks varem kui minu telefon.Kuller lihtsalt peab kaks korda x kohta sõitma.

Lisa kommentaar